figurati

؟

کسی هست باهاش آشنا نشده باشم ؟

جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۱۳:۲۸ 𝘐𝘮 𝘢 𝘴𝘤𝘰𝘶𝘯𝘥𝘳𝘦𝘭

ای دونت نو :|🤷🏿‍♀️

ب هرحال درسام و 14 :|

و ت؟ :|

خوشبختم درسا
آرتم
قبلش آشنا نشده بودیم ؟

فک کنم من.. 

آرتم، شما ؟
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۱۳:۳۳ BAD QUEEN+جیوو بهترین دونسنگمه *-*

من فک کنم 

عاو
من آرتم
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۱۳:۴۴ 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

🥲☝من!!

و تو کیستی از فرزندم!؟؟@-@👋

آرتم
و خودت ؟

قالبو خودت ساختی؟

نه

کی زده برات؟

آیسا
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۱۴:۰۱ ✧Haran✧ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

های•-•

هاران ۱۵

خوشوقتم@-@

منم آرتم، خوشبختم هاران

آهان وبشو میشه بدی؟

خوشبختم.. لونا 

همچنین
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۱۴:۰۲ 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

@-@ آرت اسم دختر یا پسره!؟؟

 

اسم من راشل یا امیلی هم می تونی بگی هست☺🤝از آشنایی باهات خوشوقتم آرت~°

نمیدونم، آرت مخفف اسممه


کدوم راحت تری اونو میگم
همچنین
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۱۴:۰۸ BAD QUEEN+جیوو بهترین دونسنگمه *-*

عا منم پانته آ هستم یا همون پان و دارک کویین 17 خوش

همچنین
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۱۴:۲۴ 𝘐𝘮 𝘢 𝘴𝘤𝘰𝘶𝘯𝘥𝘳𝘦𝘭

همچنین آرت (:💕

حس می کنم رع :|

عجب، منم حس میکنم رع😂😐

آیسا 11 D:

خوشبختم آیسا D:
منم آرتم
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۱۴:۳۱ 𝘐𝘮 𝘢 𝘴𝘤𝘰𝘶𝘯𝘥𝘳𝘦𝘭

جررر :|😹

آرتا نیستی؟ :|

بزار سکرت بمونه
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۱۴:۴۰ 𝘐𝘮 𝘢 𝘴𝘤𝘰𝘶𝘯𝘥𝘳𝘦𝘭

فهمیدم کی ای ولی چشم :|💕

عه، بگو ببینم

سلووم

آیان

تو

سلام
خوشبختم آیان
آرتم

خوش آرت

خوبی

خوبم خودت چطوری
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۱۸:۴۵ ‌‌‌.... =) ‌‌‌‌‌‌

هیچی نباید سکرت بمونههههههههههههههه

چرااا😂😐
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۱۸:۵۵ ‌‌‌.... =) ‌‌‌‌‌‌

چون من فضولم :| D:

خب نباید باشی
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۱۸:۵۷ ‌‌‌.... =) ‌‌‌‌‌‌

اون دیگ دس من نی ددش

منم دیگه باید سکرت باشم D:
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۱۸:۵۸ ‌‌‌.... =) ‌‌‌‌‌‌

فش میدما .. زشته آدم بزرگیم:|

فحش بده ببینم فحش دادنت چطوره D:
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۱۹:۰۲ ‌‌‌.... =) ‌‌‌‌‌‌

خیلی چیزی .. ‌:|😂

چیز خوبه 🧀
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۱۹:۰۵ ‌‌‌.... =) ‌‌‌‌‌‌

نه اصنم خوب نیس:|🌹

باشه خوب نیست 🧀
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۱۹:۰۸ ‌‌‌.... =) ‌‌‌‌‌‌

جر خوبی تو؟

خوبم خودت چطوری
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۱۹:۵۳ ‌‌‌.... =) ‌‌‌‌‌‌

شکرش

خودت چطوری ؟
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۲۰:۰۷ ‌‌‌.... =) ‌‌‌‌‌‌

خوبم:"

ولی هنوز گهرم:|

چیکار کنم گهر نباشی ؟
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۲۲:۳۱ ‌‌‌.... =) ‌‌‌‌‌‌

نمد

منم نمد
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۲۲:۳۷ 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

اشنایی برام :" ولی نمد میشناسمت یا ن:''

نمیدونم، قبلا حرف نزدیم با هم ؟
جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۲۳:۴۵ 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

امم فکر نکنم:"

منم فکر نکنم
آرتم
و تو ؟
شنبه ۳ مهر ۰۰ , ۰۰:۰۵ 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

سبا 

خوشبختم:>

 

+حتی اسمتم برام اشناست🚶

همچنین

فکر کن شاید چیزی یادت اومد
شنبه ۳ مهر ۰۰ , ۰۰:۲۴ ‌‌‌.... =) ‌‌‌‌‌‌

واهایی نمیشه که قرار بودآخرین کام مال من باشه:|

صبر کن همه آشنا شن بعد بهت میگم بیای آخرین کامنتو بزاری😐😂
شنبه ۳ مهر ۰۰ , ۰۱:۱۵ ‌‌‌.... =) ‌‌‌‌‌‌

نونو ول باشه:|🎀

دختر خوب 🍭
شنبه ۳ مهر ۰۰ , ۱۰:۵۱ چراغ راهتون😊 صتی ام😂❤

من من 

چون تازه اومدم😊

خوش اومدی
من آرتم
شنبه ۳ مهر ۰۰ , ۱۱:۵۹ چراغ راهتون😊 صتی ام😂❤

من صتی ام 

۱۲ سالمه تو چند سالته؟

خوشبختم صتی
سنم سکرته
شنبه ۳ مهر ۰۰ , ۱۴:۲۳ 𝑴𝒂𝒚𝒃𝒆.. 𝒂 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔

فک نکنم آشنا شده باشیم..

آنیمام..همین 

خوشوقتم

منم آرتم
همچنین
شنبه ۳ مهر ۰۰ , ۲۲:۲۱ همسر گرام مانی😂💔 ملت مانی ماینه🔪🖤 دخمل خوب اپامم❤

عکس پروفت خودتی؟؟

نه :/
يكشنبه ۴ مهر ۰۰ , ۰۰:۳۹ (ماینه نغمم )mae -jk

سلام

فک نمیکنم آشنا شده باشیم

مائدم و شما ؟

سلام
خوشبختم مائده، من آرتم
يكشنبه ۴ مهر ۰۰ , ۰۱:۳۲ (ماینه نغمم )mae -jk

خوشبختم آرت

گودی ؟

ممنون، خودت چطور ؟
يكشنبه ۴ مهر ۰۰ , ۱۳:۰۱ (ماینه نغمم )mae -jk

ممنون ینی گود ؟:|

خوبم مرسی

تازه اومدی بیان ؟

ینی گود
خداروشکر
آره تقریبا
يكشنبه ۴ مهر ۰۰ , ۱۹:۴۳ (ماینه نغمم )mae -jk

شکر

تنکت

خوش اومدی 🙂

ممنون
يكشنبه ۴ مهر ۰۰ , ۲۳:۴۲ ‌‌‌.... =) ‌‌‌‌‌‌

منو یادتون نره.

یادشون بره شب میرم تو خوابشون
دوشنبه ۵ مهر ۰۰ , ۱۵:۵۸ ‌‌‌.... =) ‌‌‌‌‌‌

کار خوبی میکنی

آره 🧀
سه شنبه ۶ مهر ۰۰ , ۰۸:۳۹ Llê ßåÐ gïrl😈⛓

امممممممممم :/

هوممممممم :/
سه شنبه ۶ مهر ۰۰ , ۱۵:۲۲ مارمولک دریایی فافا:|مح ففط مال فافام:| سوراخم برا شماس جعون جی کی و تهیونگ:| جاصت شما(ج

کیستی

خودت کیستی
چهارشنبه ۷ مهر ۰۰ , ۰۹:۵۱ مارمولک دریایی فافا:|مح ففط مال فافام:| سوراخم برا شماس جعون جی کی و تهیونگ:| جاصت شما(ج

لی لی ام تو چی

آرتم
خوشبختم لی لی
چهارشنبه ۷ مهر ۰۰ , ۰۹:۵۲ مارمولک دریایی فافا:|مح ففط مال فافام:| سوراخم برا شماس جعون جی کی و تهیونگ:| جاصت شما(ج

قبلا تو بیان بودی؟

نه
چهارشنبه ۷ مهر ۰۰ , ۱۲:۳۷ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

عمه قزی 

منم عمو قزی :/
چهارشنبه ۷ مهر ۰۰ , ۲۳:۱۳ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

سیلام

 

اوپاخوبی؟

ممنون تو خوبی ؟
پنجشنبه ۸ مهر ۰۰ , ۰۱:۴۲ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

عموقزی. [ ع َ ق ِ ] ( اِ مرکب ) ( از: عمو، عم عربی + قز ترکی ، دختر + یاء نسبت ) دخت عم. دخترعمو. در تداول عامه آن را عمقزی گویند که مرکب از عم + قز + ی باشد.

 

.....

سلام دختر عمو  D:

سلام مامان بزرگ
پنجشنبه ۸ مهر ۰۰ , ۱۲:۵۲ SANA (سولمیت فافا)

های.. 

منم سانا.. 

خوش D: ♡

منم آرت
همچنین سانا
پنجشنبه ۸ مهر ۰۰ , ۱۸:۵۲ ‌‌‌.... =) ‌‌‌‌‌‌

...

....
پنجشنبه ۸ مهر ۰۰ , ۲۳:۱۵ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

یح 

چه خبر 

چیکار میکنی

درس میخونم
پنجشنبه ۸ مهر ۰۰ , ۲۳:۱۹ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

هیق

کلاس چندمی باو؟

گفتم سکرته
پنجشنبه ۸ مهر ۰۰ , ۲۳:۲۸ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

عرر چلا؟؟

دوست ندارم بقیه بدونن
پنجشنبه ۸ مهر ۰۰ , ۲۳:۳۱ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

سن که چیزی نی بفهمن 

 

حتما خیلی بزرگی یا خیلی بچه ای 

هوم؟؟

نه، از فضولی کردن درباره چیزایی که مربوط به منه بدم میاد
پنجشنبه ۸ مهر ۰۰ , ۲۳:۳۶ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

عرر باشه

دختر خوب 🎈
پنجشنبه ۸ مهر ۰۰ , ۲۳:۳۸ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

هیق

من دختر خوبی نیسم ، بدم میا اینو میگی

 

خود خواهی داداشی 

باشه، دختر بد 

چرا همچین فکری میکنی
پنجشنبه ۸ مهر ۰۰ , ۲۳:۴۳ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

اه حالا شد😂

 

چون نمخ سنتو بگی 

 

چون سنمو نمیگم خودخواهم ؟
پنجشنبه ۸ مهر ۰۰ , ۲۳:۴۵ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

یح😂

 

چه درس میخونی؟

حوصله داری ها اینوقت شب درس بخونی

فیزیک
شنبه امتحان دارم
پنجشنبه ۸ مهر ۰۰ , ۲۳:۵۲ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

عرر پح بزرگتری 

انتخاب رشته کردی؟؟

شاید، نمیدونم D:
پنجشنبه ۸ مهر ۰۰ , ۲۳:۵۷ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

هیق گاددد خودمو لو دادم کاشکی نمیگفتم که بزرگتری 

مطمعنم انتخاب رشته کردی 

از نوع حرف زدنت معلومه بزرگتری

عه توهم سکرته سنت ؟😂😐
از نوع حرف زدن چیزی مشخص نمیشه
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۰۰:۰۲ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

نه سکرت نی😂

 

چرا معلوم میشه ، خیلیا رو داریم عین بچه ها صحبت میکنن

مگه من عین بزرگ ترا صحبت میکنم😂😐
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۰۰:۰۴ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

بل بل 

خیلی پیچیده ای باو😂

 

عجب😂😐
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۰۰:۰۷ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

شبا کی میخوابی؟؟

مزاحم اوقاتتون که نیسم؟؟

دو یا سه
مراحمی
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۰۰:۱۰ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

عررر از خودمی😂😂

پس مزاحم نیستم، دیگه چه خبر

خبر سلامتی، تو چه خبر
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۰۰:۱۲ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

هیچ بی کاری ، خوابم نمیا 

میای ج ح

آره
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۰۰:۱۵ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

خوب من ح

یکی از رفتارات که دوست داری تغییرش بدی چیه ؟
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۰۰:۱۷ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

ساده نباشم

تو چی ج یا ح

باید تغییرش بدی
ح
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۰۰:۲۰ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

هوم

 

بدترین اخلاقت

اینو باید بقیه جواب بدن
ولی از نظر خودم، لجباز بودنم
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۰۰:۲۵ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

عررر لجبازی رو خوب اومدی چون واقعا داریش😂😂

 

من ح

 

بعد هر بار بگو که ج انتخاب موکونی یا ح

😂😐


آخرین باری که گریه کردی ؟

ح
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۰۰:۲۷ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

جررر

یادم نی بمولا

 

اممم هیچوق لب دادی؟

 

من ح

خوبه یادت نیست

آره

بیشتر از همه به کی حسادت میکنی ؟

منم ح
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۰۰:۳۳ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

من بچه حسودی نیسم ، حسودیم بکنم به سلبریتیها میکنم😂

 

امم، تک فرزندی؟

😂😐


آره
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۰۰:۳۶ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

من ح

بدترین عادتت چیه ؟
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۰۰:۴۱ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

نم بمولا😂

 

بدترین عادت خودت چیه

الان یادم نیست
من برم یکم درس بخونم فردا ادامه بدیم ؟
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۰۰:۴۴ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

اوکی

 

بای داداشییی

خداحافظ دختر بد
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۰۱:۳۳ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

مامانبزرگه دختر عمومم ؟ جالبه *-*

مامان بزرگ بودن بیشتر بهت میاد
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۰۹:۴۰ ~‌ 𝘿𝙖𝙚𝙣𝙚𝙧𝙮𝙨 𝙏𝙖𝙧𝙜𝙖𝙧𝙮𝙚𝙣

صب همه بخیر نباشه بجز خودم خداپز

صبحت بخیر
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۰۹:۵۸ ~‌ 𝘿𝙖𝙚𝙣𝙚𝙧𝙮𝙨 𝙏𝙖𝙧𝙜𝙖𝙧𝙮𝙚𝙣

صب بخیر

چطوری
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۱۰:۰۰ ~‌ 𝘿𝙖𝙚𝙣𝙚𝙧𝙮𝙨 𝙏𝙖𝙧𝙜𝙖𝙧𝙮𝙚𝙣

خوبم

مطمئنی ؟
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۱۰:۰۵ ~‌ 𝘿𝙖𝙚𝙣𝙚𝙧𝙮𝙨 𝙏𝙖𝙧𝙜𝙖𝙧𝙮𝙚𝙣

آره

:/ چرا اینجوری ای پس
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۱۰:۰۸ ~‌ 𝘿𝙖𝙚𝙣𝙚𝙧𝙮𝙨 𝙏𝙖𝙧𝙜𝙖𝙧𝙮𝙚𝙣

چجوریم

انگار ناراحتی ازم
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۱۲:۱۱ ~‌ 𝘿𝙖𝙚𝙣𝙚𝙧𝙮𝙨 𝙏𝙖𝙧𝙜𝙖𝙧𝙮𝙚𝙣

ن ناراحت نیسم :|

یکم بیحالم

چرا بی حالی ؟
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۱۲:۱۴ ~‌ 𝘿𝙖𝙚𝙣𝙚𝙧𝙮𝙨 𝙏𝙖𝙧𝙜𝙖𝙧𝙮𝙚𝙣

نمیدونم :|

باشه، مراقب خودت باش
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۱۲:۲۵ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

میمین بیزیرگ بیدین بیشتیر بیهیت میید 👁👄👁

بیا اصلا مامان بزرگ بودن ازت میباره :/
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۱۳:۰۳ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

مامانبزرگ خودتی قهرم

من دختر عموتم مامان بزرگ
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۱۳:۰۷ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

اوکی دخترعمومی ولی مامانبزرگه بچه های بچه هاتی ’-‘

نه تو مامان بزرگ بچه های بچه هاتی
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۱۳:۲۱ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

اصن من بچه م کو ؟ بچه ندارم پس هیس

بچه ی من کو ؟
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۱۵:۱۶ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

ایناها

کو ؟
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۱۸:۰۲ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

ایناها

کو :/
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۱۸:۱۴ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

ببین خببببب اینجاس دگگگگگگگگگ

نکنه بچم تو باشی
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۱۸:۲۵ ~‌ 𝘿𝙖𝙚𝙣𝙚𝙧𝙮𝙨 𝙏𝙖𝙧𝙜𝙖𝙧𝙮𝙚𝙣

اه

هرچی این وویس دبیرمونو گوش میدم هیچی نمیفمم

انق استرس درس و مدرسه رو دارم ب زور درسارو متوجه میشم :|

استرس نداشته باش
چه درسیه ؟
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۰:۱۱ ~‌ 𝘿𝙖𝙚𝙣𝙚𝙧𝙮𝙨 𝙏𝙖𝙧𝙜𝙖𝙧𝙮𝙚𝙣

فیزیک

چه بحثیه ؟
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۰:۲۹ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

عمتم اصن

 

نیکییییی کدوم فصلهههههه ؟

حالا عمه یا مامان بزرگ یا بچه ؟
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۰:۳۲ ~‌ 𝘿𝙖𝙚𝙣𝙚𝙧𝙮𝙨 𝙏𝙖𝙧𝙜𝙖𝙧𝙮𝙚𝙣

فصل 15 نور و اینا :|

آسونه که
از صفحه هاش عکس بگیر ببینم چین، تو یه فرصتی وویس میگیرم برات توضیح میدم
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۰:۳۵ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

دایی

باشه مامان بزرگ
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۰:۳۶ ~‌ 𝘿𝙖𝙚𝙣𝙚𝙧𝙮𝙨 𝙏𝙖𝙧𝙜𝙖𝙧𝙮𝙚𝙣

ن خودتم درس داری نمیخاد تو زحمت بیوفتی

تو زحمت نمیوفتم، من که همیشه درس ندارم
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۰:۳۹ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

فدام شین

خدا نکنه مامان بزرگ
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۰:۴۱ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚
نیکی خره گفتینوتو بده
نیکی خره گفتینوتو بده
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۰:۴۱ ~‌ 𝘿𝙖𝙚𝙣𝙚𝙧𝙮𝙨 𝙏𝙖𝙧𝙜𝙖𝙧𝙮𝙚𝙣

باشه :|💔

ببخشید ک تو زحمت میندازمت :|

تو زحمت نمیندازی
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۰:۴۲ ~‌ 𝘿𝙖𝙚𝙣𝙚𝙧𝙮𝙨 𝙏𝙖𝙧𝙜𝙖𝙧𝙮𝙚𝙣

روژ کلیک :|

اسمش روژه ؟
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۰:۵۳ ~‌ 𝘿𝙖𝙚𝙣𝙚𝙧𝙮𝙨 𝙏𝙖𝙧𝙜𝙖𝙧𝙮𝙚𝙣

روژیناس من روژ صداش میزنم :|

پس مامان بزرگم اسمش روژیناست
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۰:۵۶ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

شاید کرد

نمیکنه
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۲:۰۳ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

من در گوشش میگم بکنه

منم در گوشش میگم نکنه
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۲:۱۸ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

منو بیشتر دوس داره ب حرف من گوش میده

از کجا میدونی تو رو بیشتر دوست داره ؟
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۲:۲۳ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

شایدم نداره

نیمید

بهش بگم تو رو بیشتر دوست داشته باشه ؟
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۳:۰۸ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

نوچ لازمش ندارم

باشه
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۳:۱۲ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

فدام شی

*گفتن به خدا که نکنه
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۳:۱۷ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

*کشیدن موهای خدا

بکن بکن بکن بکننننننننننن

خدا نکن😐
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۳:۱۹ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

خدا نکنی باهات قهرم

*کشیدن گوشت
خدا نکن
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۳:۳۴ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

*کشیدن موهات

خدا بکننن!!!

*گرفتن دستات
خدا
نکن
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۲۳:۵۸ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

سلاممم اوپا

سلام دختر بد چطوری
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۰۰:۰۰ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

عررر نگو دوست ندارم اصن😂💔

تنک

تو خوبی؟؟

تو که هیچی دوست نداری
ممنون خوبم
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۰۰:۱۰ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

*جفتک انداختن

خدا نکن و بعد با من طرفی

جفتکم میندازی ؟
*بستن دست و پاهات
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۰۰:۳۵ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

چه خبر 

چیکار موکونی؟

دارم فیلم میبینم تو چه خبر
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۰۰:۴۱ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

سلامتیت هیچ

 

چه نوع فیلمایی نگا میکنی؟؟

مح کلا ترسناک و بازی و مرحله ای و اینا دوس دارم

بیشتر درام، جنایی یا ترسناک
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۰۰:۴۶ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

 هوم

مزاحم که نیسم؟؟

مراحمی
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۰۰:۴۷ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

هیق اوکی 

 

میای ج ح 

آره
من ح
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۰۰:۴۹ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

دوست داری با بست فرندت چیکار کنی

من ح

وقت بگذرونم :/

بچه گونه ترین کاری که تا حالا کردی چی بوده ؟
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۰۰:۵۲ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

دوست داری با بست فرندت چیکار کنی

من ح

دو بار 🗞
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۰۰:۵۶ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

خودم مسخره ی دست بچه ها کردم

جاست همین ، سادگی

 

هیچوق از کسی انتقام گرفتی؟؟


من ح

انتقام ؟ نگرفتم

سه تا از آرزو هاتو بگو
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۰۱:۰۰ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

من ح


هیچوق کسی رو کردی،؟

گفتم

باید اینو حتما جواب بدم ؟ :/
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۰۱:۰۳ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

عررر اشتباه کردم 

 

منظورم این بود هیچوق کسی رو زهر ترک کردی ؟؟

 

دستم خورد کام زود اومد

عاو :/
آره هزار بار
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۰۱:۰۴ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

اممم 

برم خارج ، کارآموز ایدل بشم ، تیک تاکرم بشم

 

من ح

برسی بهشون

نوبت منه، تاحالا شده تحقیر بشی ؟
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۰۱:۰۸ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

تحقیر جدی نه ، ولی تو مدرسه بخاطر وراجی کردنم اره😐🔪

 

بزرگترین ترست؟

اتفاقاتی که تو آینده قراره بیوفته
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۰۱:۱۲ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

میگم پسری دیه؟؟

رفتم کامنتای بالایی رو خوندم ، گفته بودی ارت مخفف اسمتو

اسمت چیه؟

پسرم
اسمم سکرته
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۰۱:۱۳ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

من ج

پروفتو عوض کن
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۰۱:۲۴ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

عرررر نه 

تازه پروفمو عوضیدم

پروف به این خوشکلی ، دلت میا عوضش کنم

 

امم یکی از خیانت ها یل بدترین کار دوستات با تو رو بوگو

دیگه گفتی جرئت باید انجام بدی


یه سال پیش، یکی از دوستام به رلم پیشنهاد داد
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۰۱:۳۵ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

عرر نه نمخ 

 

اوپا من برم دیگه 

شب خوش ، خواب خوب ببینی

توهم خواب خوب ببینی، شب بخیر
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۰۸:۰۲ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

*گاز گرفتن دستی ک باهاش دستمو گرفتی

*گرفتن دهنت
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۴:۴۸ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

هزارپایی یا چی ؟

کصخل دست و پاتو با طناب بستم
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۵:۰۲ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

عه ؟ مگ گروگان گرفتی وحشی

وحشی که تویی گاز میگیری مجبورم ببندمت
*انداختنت پشت صندوق عقب ماشین

اهم:|

مح تیلدام:|

منم آرتم
خوشبختم تیلدا

مح نیز خوش:|

مح نیز بیشتر خوش
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۸:۰۵ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

نخیرشم اگ اذیتم نمیکردی نمیگرفتم

هووووی کجا میبری منوووو

زنگ میزنم صد و دههههههههههه

نمیتونی زنگ بزنی
میبرمت میندازمت تو دریا
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۸:۳۹ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

منو بندازی تو دریا انقد وحشی بازی درمیارم خودتم بیفتی تو دریا

بهدش ک افتادی تو دریا با دستام ک هرچند بسته ن سرتو میکنم زیر اب

بعد ک سرتو کردم زیر اب یکم نگه میدارم تا خفه شی

اونوقت بازم خدا میکنه

هاهاهاها

من از تو قوی ترم قبلش خفت میکنم
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۸:۴۳ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

کی گفته ؟ من غودا غودا بلدم

میکنم میمیری

بی هوشت میکنم نتونی غودا غودا کنی
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۸:۴۶ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

با چی ؟

با قرص
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۸:۴۹ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

نیمیخورم خا

به زور بهت میدم
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۸:۵۲ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

دهنمو محکمه محکمه محکمه محکممممممممم میبندم

قطره بی هوشی میریزم رو یه دستمالی میچسبونم به دهنت و بینیت بی هوش میشی
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۸:۵۵ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

دستمو محکمه محکمه محکمه محکمممممممممممممم میگیرم جلوی دهن و مماخم

دست و پاتو بستم نمیتونی تکون بدی
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۸:۵۸ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

قهرم

D:
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۸:۵۸ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

نمیخخخخخ

*ریختن قطره روی دستمال
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۸:۵۸ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

قهرمممممممم

*چسبوندن دستمال به دهنت
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۸:۵۸ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

هق قهرم

*فشار دادنش
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۹:۱۲ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

الان میمیرم ؟ *بغض و نگاه مظلومانه

نگاه مظلومانه نکن
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۹:۲۵ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

*نگاه مظلومانه تر کردن

*بستن چشام
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۹:۲۷ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

*فین فین کردن

*باز کردن دست و پاهات
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۹:۳۹ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

*لنگ لنگان درحالی ک این دارو بیهوشیه داره اثر میکنه میدوعه و تو راه قر میده، بعد برمیگرده سمتت و زبون دراز میکنه بعد بقیه راهو میرههههههه

اینجا راه و نمیتونی تنهایی پیدا کنی، گم میشی D:
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۹:۴۱ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

گلط کردی

شده میپرم ت اب از شرِ توی دزده خبیث راحت شم

خوددانی
من با ماشین میرم تو تنهایی راهت و پیدا کن
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۹:۴۶ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

یااااااااا نهههههه منم سوار میشمممممممممممم

سوار ماشین یه دزد خبیث میشی ؟
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۹:۴۹ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

امان از گشادی..

اوکیه سوار میشم

فوقش مرگه

بهتر از پیاده رویه

باید معذرت خواهی کنی وگرنه سوارت نمیکنم
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۹:۵۱ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

واسه چییییییییی ؟

واسه این که اینهمه اذیتم کردی
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۹:۵۳ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

تو منو اذیتم کردیییی بیتربیتتتتتتتت

منو بستییییییییییی

دعوام کردییییییییی

میخواسی بندازیم ت دریااااااااااااااا

قهرمممممم

تو موهامو کشیدی پا کردی تو یه کفش که فدات شم
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۹:۵۵ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

الان کارای من بیشتر بود یا تو کره الاغه کدخدا ؟

شیطونه میگه همین جا ولت کنم :/
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۱۹:۵۵ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

فدامم ایشالا بشی صدبارم بشی

خدا نکنه
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۰:۰۳ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

نههههه ب حرفش گوش ندیااااا

شیطون اَخه پوفه جیشه زشتههه

*هول دادنت تو دریا
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۰:۰۴ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

یایایایایا خیس شودممممممممم

دویدن و بیرون اومدن از دریا

*دوباره هول دادنت تو دریا
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۰:۰۶ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

یااااااا خب خیس میشم بزمچهههههه

*بیرون اومدن و از پشت حمله کردن بهت و کردن سرت زیر اب

*گرفتن دستات و پرت کردنت به اون طرف
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۰:۱۲ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

*خوردن کله م ب زمین و گریه کردن مث خر

*رفتن به طرف ماشین
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۰:۲۲ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

*همواره مثه خر گریه کردن

بیا سوار شو
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۰:۳۳ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

نیمیام هق

باشه من رفتم
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۰:۳۵ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

برو ایشالا تفادص کنی بمیری

*هق هق کردن و غلت خوردن

خداحافظ مامان بزرگ D:
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۰:۳۹ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

*ی مشت ماسه برداشتن و پرت کردن سمتت

برو گمشو دیگهههههه

*اثر کردن این دارو بیهوشیه و مردن رو ماسه ها (اصنشم زیادی دیر اثر نکرد بمیر)

*اومدن موج و بردنم

خدا رحمتت کنه مامان بزرگ🕯
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۰:۴۴ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

انا بلا و عاتینا و حسنا راجعون

*الکی گریه کردن
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۰:۴۷ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

اه..بلخره ب پروردگار متعال رسیدم!

بالاخره خودت فدام شدی
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۰:۵۰ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

وای 😂😂😂🤣بمیرییی 😂

اگ مث نقی اینا رفتم تو داعش چیییی؟

بازم میمیری😂😐
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۱:۵۱ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

نخیرشممممم 😑😂

ب ددیم میگم بیاد سراغم 🥺

ددیتم میمیره
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۲:۰۶ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

نخیرشم ددیم ابرقهرمانه میتونه

ددیت کو خودم میرم میکشمش
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۲:۱۶ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

انقد دوس داری من بمیرم ؟ 🥺

هر وقت از فدا شدن من صرف نظر کردی منم از کشتن تو صرف نظر میکنم 🕯
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۲:۲۵ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

نیمیخ

منم نیمیخ
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۲:۲۸ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

سیلام داداشی

خوبی؟؟

امتاحنتو دادی؟؟

سلام ممنون چطوری
آره دادم
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۲:۳۱ вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

خوب بمون

منم خوبم مرسی

 

سخت بود؟؟

خداروشکر

نه زیاد، خونده بودم
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۲:۴۲ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

نمیخ

نمیشه من نمیخ تو بیخ ؟ 🥺

تیریخیدا 🥺

ببین چ مظلومم 🥺

نه منم نیمیخ
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۲:۵۲ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

*نگاه مظلومانه ی ذوب کننده

نگاه مظلومانه نکن
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۲:۵۶ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

پیدیزززززز

نه
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۳:۲۲ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

؛(

نه
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۳:۴۲ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

قهرم

قهر نباش

سلام:^ خوبی؟

سلام ممنون تو چطوری
يكشنبه ۱۱ مهر ۰۰ , ۰۸:۰۸ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

ول هسم

نباید باشی
يكشنبه ۱۱ مهر ۰۰ , ۱۸:۴۲ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

نخیر اتفاقن باید باشم

باشه منم قهرم
دوشنبه ۱۲ مهر ۰۰ , ۱۲:۳۴ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

به عنوم

منم به تخموم
دوشنبه ۱۲ مهر ۰۰ , ۱۸:۰۱ 𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

عنموم نیستی

تخمموم نیستی

بعد از ۸ روز جواب دادن*

جر سرعت عملم اصن..

مرسی خوبم

😐😂
خداروشکر
سه شنبه ۲۰ مهر ۰۰ , ۱۳:۳۸ 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

های  

هالزی "

سلام
منم آرتم، خوشبختم هالزی

چقد آشنا میزنی... 

چرا همه همینو میگین :/

بیخ...

آشنا شیم؟!

آره من آرتم

منم پریام.... 

خوشبختم...

همچنین
چهارشنبه ۲۱ مهر ۰۰ , ۱۰:۵۰ 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

میتو"

چهارشنبه ۲۱ مهر ۰۰ , ۱۲:۳۷ 매력적인 🍷뱀파이어

هایی*-*

ملودی ام نزدیک16*-*

خوشبختم•-•

فکرکنم قدیم خصوصی پیام دادم اینجا:|

منم آرتم، همچنین ملودی
آره
چهارشنبه ۲۱ مهر ۰۰ , ۱۲:۵۳ 매력적인 🍷뱀파이어

عاو چه آشنایی@-@

توئم که میگی آشنام😂😐
چهارشنبه ۲۱ مهر ۰۰ , ۱۵:۰۷ 매력적인 🍷뱀파이어

هستی خبD:

اوکی😐

خوبی آرت؟

ممنون تو چطوری

بد نیستم 

چ خبر؟

خوب باش
سلامتی، خودت چه خبر ؟
سه شنبه ۲۴ اسفند ۰۰ , ۱۵:۱۰ ༺ 𝒀𝒖𝒒𝒊 ༻ ‌‌

های فالوت کردم ممنون میشم تو هم فالو کنی:")

آشنا شیم؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan